Nasz sklep internetowy tworzy i wykorzystuje pliki Cookies, które będą zapisywane na urządzeniu o ile nie zostaną zmienione ustawienia przeglądarki. Więcej informacji o cookies, zakresie i celu przetwarzania danych, znajduje się w polityce prywatności.
×Jeśli chcesz zwrócić zakupiony w naszym sklepie towar, masz na to 14 dni od momentu odebrania paczki. Towar w stanie niezmienionym należy odesłać na adres:
ADAMEK Mariusz Adamek
ul. Pasieczna 4
34-322 Gilowice k/ Żywca
Do paczki prosimy o dołączenie pisemnej informacji o odstąpieniu od umowy. Formularz odstąpienia znajduje się TUTAJ.
Można wymienić zakupiony u nas towar na inny, masz taką możliwość przez 14 dni od momentu odebrania paczki.
Wymieniany towar w stanie niezmienionym należy odesłać na adres:
ADAMEK Mariusz Adamek
ul. Pasieczna 4
34-322 Gilowice k/ Żywca
Prosimy o dodanie do paczki pisemnej adnotacji z informacją na jaki towar chcesz dokonać wymiany. Można skorzystać także z formularza TUTAJ.
Aby złożyć reklamację na zakupiony u nas towar należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz reklamacji znajdujący się TUTAJ.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjny należy odesłać na adres:
ADAMEK Mariusz Adamek
ul. Pasieczna 4
34-322 Gilowice k/ Żywca
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
W razie wszelkich pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu.